گفتگوی تلفنی ذوالفقاری با همتای ترکیه ای و آنالیز آخرین تحولات در مبارزه با کرونا

به گزارش بلاگ پو، معاون امنیتی وزارت کشور در گفت و گوی تلفنی با همتای ترک خود آخرین تحولات در مبارزه با کرونا را آنالیز کردند.

گفتگوی تلفنی ذوالفقاری با همتای ترکیه ای و آنالیز آخرین تحولات در مبارزه با کرونا

به گزارش حوزه دولت خبرنگاران، حسین ذوالفقاری و محترم اینجه، معاونین وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه، امروز در تماس تلفنی در مورد شیوع ویروس کرونا و تآثیرات منفی آن بر معادلات سیاسی، مالی، اجتماعی کشورهای درگیر مصاحبه کردند.

در این مصاحبهی تلفنی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، ضمن اظهار تأسف از جان باختن تعدادی از اتباع دو کشور در اثر بیماری کرونا، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت تبادل اطلاعات و تجربیات بهداشتی و درمانی در زمینه حفظ و ارتقاء امنیت بهداشت عمومی شهروندان و نحوه مدیریت و کنترل ویروس کرونا خبرداد.

در ادامه ذوالفقاری گفت: بمنظور بازگشایی مرحله ای مبادی مرزی و ترانزیتی دو کشور جهت از سرگیری تبادلات تجاری و بازرگانی با همکاری کارشناسان و صاحب نظران دستگاههای مختلف کشوری تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا متن پیش نویس پروتکل بهداشتی تهیه شده و جهت آنالیز از مجاری دیپلماتیک به طرف ترکیه ای ارسال خواهد شد.

ذوالفقاری در خاتمه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به دولت و ملت کشور دوست و مسلمان جمهوری ترکیه از خداوند متعال روزهای عافیت و تندرستی برای تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان دنیا مسئلت نمود.

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25835

به "گفتگوی تلفنی ذوالفقاری با همتای ترکیه ای و آنالیز آخرین تحولات در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی ذوالفقاری با همتای ترکیه ای و آنالیز آخرین تحولات در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید