پنل خورشیدی تسلا ارزان شد

به گزارش بلاگ پو، پنل خورشیدی تسلا شبیه پوشش های عادی سقف شیبدار طراحی شده اما به عنوان پنل خورشیدی هم ایفای نقش می نماید تا انرژی خورشیدی را به برق تبدیل نماید و در حال حاضر با کاهش قیمت روبرو بوده است.

پنل خورشیدی تسلا ارزان شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، پنل خورشیدی تسلا شبیه پوشش های عادی سقف شیبدار طراحی شده اما به عنوان پنل خورشیدی هم ایفای نقش می نماید تا انرژی خورشیدی را به برق تبدیل نماید.

تسلا فقط ماشین نمی سازد؛ این شرکت همچنین پنل های خورشیدی را مهندسی، فراوری و نصب می نماید؛ هم نوع سنتی و هم ماژول هایی که شبیه کاشی های سقفی معمولی هستند.

تسلا در به روزرسانی اخیر پنل های خود، آنها را در حدود 10 درصد کارآمدتر نموده و قیمت آن را پایین آورده است. با توجه به اینکه اندازه و طراحی پنل ها دقیقاً یکسان است، این یک پیشرفت بسیار چشمگیر است.

طبق گفته Electrek، تسلا پنل متوسط خود را قبل از بروزرسانی 7.56 کیلو وات رتبه بندی کرد، اما اکنون به عنوان 8.16 کیلو وات ذکر شده است. این قیمت همچنین از 19.500 دلار (قبل از مشوق های فدرال) به 16000 دلار کاهش یافته است. این کارآیی، همراه با افت بیش از 17 درصدی قیمت، می تواند افراد را مجاب به استفاده از آن کند.

به گفته ایلان ماسک، نسل جدید سولار روف تسلا ارزان تر از قبل است و سریع تر نصب می گردد.

انتهای پیغام/

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28740

به "پنل خورشیدی تسلا ارزان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل خورشیدی تسلا ارزان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید