مسابقه از ایران چه می دانید در نمایشگاه تسالونیکی یونان با استقبال بسیار خوبی روبرو شد

به گزارش بلاگ پو، ایرنا/ براساس خبر و گزارش های واصله، مسابقه از ایران چه می دانید در نمایشگاه تسالونیکی یونان با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

مسابقه از ایران چه می دانید در نمایشگاه تسالونیکی یونان با استقبال بسیار خوبی روبرو شد

همزمان با برپایی هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی تسالونیکی، مسابقه فرهنگی با عنوان از ایران چه می دانید؟ در غرفه ایرانشناسی فرهنگ، هنر و جاذبه های گردشگری ایران از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان برگزار گردید.

این مسابقه ویژه شرکت کنندگان در این نمایشگاه طراحی شد که روزانه در سه نوبت در بخش معرفی برنامه های جانبی نمایشگاه از رسانه های مختص این رویداد اطلاع رسانی شد که مورد استقبال بازدید کنندگان یونانی این نمایشگاه قرار گفت.

برای این مسابقه، بروشوری حاوی اطلاعات نحوه شرکت در این رویداد منتشر و در نمایشگاه توزیع شد. بعلاوه، بخش ویژه ای در پایگاه ایرانشناسی به نشانی اینترنتی www.iranculture.gr/det بدین منظور طراحی و راه اندازی شد.

بر این اساس، علاقمندان می توانستند با مراجعه به این پایگاه به پنج سوال درباره ایران به صورت اینترنتی پاسخ دهند. سؤالات به گونه ای طراحی شده بود که با حداقل اطلاعات امکان پاسخ دهی فراهم باشد.

نمایشگاه بین المللی تسالونیکی با بیش از یک هزار و 500 غرفه از 18 تا 26 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار گردید.

منبع: همگردی
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 72479

به "مسابقه از ایران چه می دانید در نمایشگاه تسالونیکی یونان با استقبال بسیار خوبی روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه از ایران چه می دانید در نمایشگاه تسالونیکی یونان با استقبال بسیار خوبی روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید