شایعه جدید، از فزونی وان پلاس Z به نسبت پیکسل 4a و آیفون SE خبر می دهد

به گزارش بلاگ پو، با توجه به جدیدترین خبری که منتشر شده، به نظر می رسد وان پلاس میخواهد میان رده مورد انتظار خود را (وان پلاس Z) با پردازنده اسنپدراگون 765G راهی بازار کند که اگر این اتفاق حقیقت داشته باشد، ارزش خرید این محصول از پیکسل 4a و آیفون SE نیز بیشتر خواهد شد.

شایعه جدید، از فزونی وان پلاس Z به نسبت پیکسل 4a و آیفون SE خبر می دهد

اینظور که به نظر می رسد، وان پلاس Z قرار است به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 765G مجهز گردد و این یعنی در رقابت با محصولات میان رده دیگر نظیر پیکسل 4a و آیفون SE، کاربران این گوشی از یک فزونی بسیار معین کننده بهره می برند و آن هم اینترنت 5G است.

شخصی با نام کاربری Max J در توییتر، تصویر زیر را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد میان رده جدید وان پلاس از پردازنده مجهز به 5G کوالکام بهره خواهد برد. بدیهی است در این صورت دیگر نباید این سه گوشی را در یک محدوده قیمتی ببینیم اما به نظر می رسد افزایش قیمت وان پلاس Z تا 600 دلار هم می تواند همچنان آن را گزینه ارزشمندتری به نسبت رقبا تبدیل کند.

مقایسه پیکسل 4a و آیفون SE 2؛ چرا پیکسل می تواند آیفون را شکست دهد؟

پیش تر از این شنیده بودیم نماینده ارزان قیمت وان پلاس قرار است به پردازنده Dimensity 1000 مدیاتک مجهز گردد که هم ارزان قیمت است هم بسیار قدرتمند. هرچند آنچه که به تازگی منتشر شده نشان می دهد وان پلاس نظر خود را تغییر داده و می خواهد از میان رده کوالکام در گوشی خود استفاده کند. Max J قبلا هم در رابطه با محصولات وان پلاس خبرهای زیادی منتشر کرد و در بین کاربران به عنوان یک منبع قابل اعتماد شناخته می گردد.

به نسبت آیفون SE، این گوشی هم فزونی دارد و هم نقاط ضعف. مثلا یکی از شاخص ترین نقاط قوت و ضعف آن به ترتیب بهره مندی از اینترنت 5G و قدرت کم نسبت به A13 است که خب در خصوص قدرت پردازنده واقعا انتظار دیگه ای هم نداریم چون A13 حتی اسنپدراگون 865 را نیز از لحاظ سرعت عملکرد پشت سر می گذارد اما بدیهی است در دنیای فناوری، صرفا سرعت بالا معیار خوبی برای قضاوت در رابطه با محصولات مختلف نخواهد بود.

مثلا پشتیبانی از اینترنت 5G یکی از همین قابلیت های خوب است که باعث می گردد کاربران در سال های آینده نیز بتوانند از سرعت بالای اینترنت بهره مند باشند. در حالی که آیفون SE می تواند از لحاظ سرعت پردازش و پشتیبانی نرم افزاری عملکرد بهتری داشته باشد اما کاربران این محصول برای بهره مندی از اینترنت پر سرعت، راهی به جز تعویض گوشی ندارند.

نمونه ای از تصاویر ثبت شده توسط دوربین پیکسل 4a منتشر شد

در این سمت اما پیکسل 4a را در اختیار داریم. محصولی که البته معرفی نشده اما تمام قابلیت های آن فاش شده است. نماینده گوگل با توجه به شایعات قرار است 399 دلار قیمت گذاری گردد و همین مسئله نیز باعث شد گوگل تصمیم بگیرد به جای استفاده از پردازنده گران قیمت تر اسنپدراگون 765G، از مدل 730 استفاده کند که اگرچه قدرتمند است اما همچنان از اینترنت 4G پشتیبانی می نماید.

البته گوگل میخواهد پیکسل 5 را با پردازنده اسنپدراگون 765 راهی بازار کند اما با شناختی که از این شرکت و سیاست قیمت گذاری آن داریم، بعید به نظر می رسد این محصول قیمت پایینی داشته باشد چون ظاهرا قرار است به قابلیت های بسیار خوبی مجهز گردد.

با توجه به خبرهای گوناگون پیرامون این گوشی، ظاهرا وان پلاس Z در ماه جولای (تیر-مرداد) معرفی و راهی بازار می گردد و قیمت احتمالی آن نیز چیزی بین 550 تا 650 دلار خواهد بود. در کنار پردازنده اسنپدراگون 765، گفته می گردد این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی، سه دوربین در پنل پشتی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 30 واتی نیز بهره مند خواهد بود.

وان پلاس اعلام نمود 5 قابلیت جدید به رابط کاربری OxygenOS اضافه خواهد شد

منبع: tomsguide

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25855

به "شایعه جدید، از فزونی وان پلاس Z به نسبت پیکسل 4a و آیفون SE خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه جدید، از فزونی وان پلاس Z به نسبت پیکسل 4a و آیفون SE خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید