درآمد 26 میلیون دلاری کودک 8 ساله از یوتیوب

به گزارش بلاگ پو، این کودک تا به امروز 26 میلیون دلار از این صفحه درآمد داشته است. او صاحب بالاترین درآمد در میان تهیه کنندگان محتوا در اینترنت در سال 2019 است. این صفحه هم اکنون 25 میلیون و 700 هزار مشترک دارد.

درآمد 26 میلیون دلاری کودک 8 ساله از یوتیوب

یک کودک 8 ساله آمریکایی، به وسیله یوتیوب، درآمد میلیونی کسب می نماید.

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رویترز درباره کودک درآمدزای یوتیوب نوشت: ستاره کودک یوتیوب به نام رایان گوان (Ryan Guan) در روزهای قرنطینه خانگی، همچنان به صعود خود در این وب سایت ادامه می دهد.

به نوشته رویترز، این کودک شخصا صفحه اش را مدیریت می نماید و با تهیه فیلم از خود و همسالانش و انتشار آن در یوتیوب به فعالیت می پردازد.

یوتیوب یک سایت اینترنتی اشتراک گذاری فیلم (ویدئو) است. افراد می توانند فیلم های گوناگون را در این وب سایت منتشر نمایند و دیگران هم می توانند آنها را تماشا نمایند. این وب سایت در ایران، فیلتر است اما همچنان شمار زیادی از ایرانیان از آن استفاده می نمایند.

مخاطبان زیر هر فیلم، نظر منتشر می نمایند و به هر فیلم، امتیاز مثبت یا منفی می دهند. افراد حتی می توانند در یوتیوپ کانال (صفحه اختصاصی) ایجاد نمایند تا مخاطبان برای تماشای فیلم های آنها مستقیم به صفحه اختصاصی شان مراجعه نمایند. یوتیوب یکی از شرکت های زیرمجموعه گوگل است و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا امریکا واقع شده است.

یوتیوب در شرایطی تعیین، به افراد منتشر نماینده فیلم در این وب سایت که فیلم های آن پربازدید باشند پول پرداخت می نماید.

کودک امریکایی 8 ساله که کانالش (صفحه اش) به نام دنیا رایان شروع به کار نموده فیلم هایی درباره بازی کردن او در کنار اعضای خانواده و دیگر بچه ها را نشان می دهد.

این کودک تا به امروز 26 میلیون دلار از این صفحه درآمد داشته است. او صاحب بالاترین درآمد در میان تهیه نمایندگان محتوا در اینترنت در سال 2019 است. این صفحه هم اکنون 25 میلیون و 700 هزار مشترک دارد.

در این فیلم ها، علاوه بر این کودک، پدر و مادرش یعنی شون و لوان نیز در تصاویر هستند و میلیون ها بیننده را در هر هفته جذب خود می نماید. بیشتر فیلم ها درباره بازی با اسباب بازی هاست.

از زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، در خانه ماندن شروع شده این کودک نیز فیلم هایی را درباره فعالیت های در خانه و مصاحبه های آموزشی با کارشناسان ویروس شناسی فراوری و منتشر می نماید.

این کودک گفته است: هنگامی که 3 ساله بودم تعدادی از بچه ها کم سن دیگر را در یوتیوپ دیدم و از مادرم سوال کردم آیا من هم می توانم چنین کاری کنم و او پاسخ داد بله.

خانواده این کودک امیدوار است صفحه / کانال دنیا رایان به مخاطبان دنیای دست یابد. به همین دلیل آنها کوشش می نمایند فیلم هایی را به زبان های اسپانیایی و ژاپنی هم فراوری نمایند.

البته رایان فعالیت هایش را به خارج از کانالش گسترش داده است. به تازگی مسواک و خمیردندان با برند رایان نیز به بازار آمده است.

او در سال 2018 هم با کسب 22 میلیون دلار، در مقام اول کسب درآمد از یوتیوب نهاده شد.

-

-

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30343

به "درآمد 26 میلیون دلاری کودک 8 ساله از یوتیوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد 26 میلیون دلاری کودک 8 ساله از یوتیوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید