خبرنگاران 20 خرداد سرانجام مهلت ترخیص وسائط نقلیه توقیفی است

به گزارش بلاگ پو، کیش - خبرنگاران - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش از اجرای آخرین مرحله طرح ترخیص موتورهای شارژی و دوچرخه های توقیفی با تخفیفات ویژه خبرداد و تاکید نمود: مهلت استفاه از این ان طرح 20 خرداد تمامی می گردد.

خبرنگاران 20 خرداد سرانجام مهلت ترخیص وسائط نقلیه توقیفی است

سرگرد محمد زنگانه در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: این طرح که به میمنت عید سعید فطر به اجرا گذاشته شده در واقع آخرین مرحله طرح تخفیف برای ترخیص موتورهای شارژی و دوچرخه ها از پارکینگ است که با شرایط ویژه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: مالکان موتورها و دوچرخه های توقیف شده از اول خردادماه به مدت 20 روز برای ترخیص فرصت دارند و داشتن مدارک هویتی و اثبات مالکیت در زمان ترخیص الزامی است.

محمد زنگانه گفت: مالکان موتورهای شارژی توقیفی سال 98 و 99 از 50 درصد و توقیفی های ماقبل سال 98 از 70 درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش توضیح داد: عدم حضور جهت ترخیص در فرصت معین شده به منزله بلاصاحب بودن وسایل توقیفی است لذا پس از اتمام فرصت معین شده، در چارچوب قانون نسبت به معین تکلیف و انتقال کلیه موتورهای شارژی و دوچرخه ها از پارکینگ تصمیم گیری خواهد شد.

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26771

به "خبرنگاران 20 خرداد سرانجام مهلت ترخیص وسائط نقلیه توقیفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 خرداد سرانجام مهلت ترخیص وسائط نقلیه توقیفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید