ترامپ: اوباماکر فاجعه بود، برنامه دیگری راه اندازی می کنیم

به گزارش بلاگ پو، برای تامین هرگونه نقض در یاری های پزشکی کوشش می نماید و نتایج خوبی در مقابله با کرونا به دست آورده است.

ترامپ: اوباماکر فاجعه بود، برنامه دیگری راه اندازی می کنیم

رئیس جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که به کوشش های خود برای سرانجام دادن به برنامه سلامت موسوم به ObamaCare اوباما کِر ادامه خواهد داد حتی با وجود آنکه بعضی از اعضای دولتش همچون دادستان کل به طور خصوصی تاکید نموده اند که بعضی بخش های این قانون باید در بحبوحه پاندمی کرونا حفظ شوند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در آخرین روز از فرصت به جامانده برای دولتش به منظور تغییر موضعش در پرونده دادگاه عالی که این قانون را به چالش کشیده، به خبرنگاران گفت: ما می خواهیم به خدمات بهداشتی و درمانی تحت برنامه سلامت ObamaCare انتها دهیم. ما می توانیم مشابه برنامه سلامت اوباما را به شکل بسیار بهتری راه اندازی کنیم. برنامه سلامت ObamaCare بسیار فاجعه، ضعیف و بد بود که به ما رسید.

ترامپ ادعا کرد: نظارت بهداشت و سلامت در دوره باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا بسیار فاجعه بود و ما می خواهیم آن را انتها دهیم و یک سیستم نظارت بهداشت خوب ارائه کنیم، ما نظارت بهداشت عظیمی خواهیم داشت.

وی مدعی شد، برای تامین هرگونه نقض در یاری های پزشکی کوشش می نماید و نتایج خوبی در مقابله با کرونا به دست آورده است.

ترامپ بهترین شاخص های مثبت در جهت تعامل خوب دولتش با بحران کرونا را افتتاح کارخانه های فراوری ماسک در این کشور خاطرنشان کرد.

اگرچه ترامپ اعلام نموده که بعضی از بخش های بسیار محبوب این قانون خدمات درمانی را حفظ می نماید اما تا به امروز هیچ برنامه ای ارائه نداده و موضع قانونی دولتش این است که این برنامه به طور کامل سرانجام یابد.

ترامپ به خبرنگاران گفت که دولتش به کوشش های خود برای سرانجام دادن به این برنامه ادامه خواهد داد.

اما دموکرات ها این تصمیم ترامپ را محکوم کردند. ویلیام بار، دادستان کل آمریکا روز دوشنبه در جریان نشستی با مقامات ارشد دولتی تاکید نمود که دولت باید مخالفت خود با برنامه سلامت ObamaCare را کنترل و بعضی از بخش های این برنامه را حفظ کند.

مجله گرگانلند

مجله گرگانلند | وبلاگ خبری گرگانلند، مجله خبری گرگان

مجله دانلود و سرگرمی

مجله دانلود و سرگرمی | معرفی بازی ها و سرگرمی های رایانه ای
منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25830

به "ترامپ: اوباماکر فاجعه بود، برنامه دیگری راه اندازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اوباماکر فاجعه بود، برنامه دیگری راه اندازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید